Ja, älskar mina härliga blandisar! (om du menade det med "hönasoppa") ... Kan få fram så mycket tufft... T.ex. en svart fawerolle... Eller en prickig Lohman! Friska och krya djur blir det också...

Dock så är det också kul att ha lite renrasigt... Kämpar just nu med att försöka få tag i antwerpen och seabright -> (drömma) mot våren... Ser ljust ut än så länge...
Föressten... Har skickat meddelande till uppfödaren under kvällen och hon gick med på att byta ut blommen och höken ifall att det råkar vara så att det är 2 tuppar vi fått... Dock inte förrän till våren...

Hur ska man göra då under vintern för här har man ju inte eller någon plats för 2 st extratuppar utan att hönsen kommer bli halft ihjälparade av alla ungtuppar....

Om hon nu ens vill ha tillbaka dem till våren eller om hon bara är villig att ge oss 2 hönor för uppfattade jag aldrig riktigt...

Hmm.... Nej, nu tror jag det är dags att sova för mig... Vilken snurrig dag det varit idag...
Nattis med er!
Kommer troligen att puffa upp tråden om några veckor så får vi se hur det gick... *damdamdam*