Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Beställ en bastu  (läst 53 gånger)

carlie2

• Stadsbo
    • Halland
Beställ en bastu
« skrivet: Igår kl. 18:12 »
Tja, jag har tillgång till plats och ett smörgåsbord med allsköns med virke till att bygga en bastu, ja ett Attefallshus går ju bra också.
Den får gärna bli lite speciell estetiskt sett men inget måste. Den kan vara i liggtimmer eller vara i plank. 
Förslag på takbeklädnad kyrkspån, torvtak eller kanske brädtak. Lavar i hyvlad asp vid bastubygge.

Storlek, får få plats på en lastbil färdigmonterad eller isärplockad och numrerad för montage på plats.

Jag har ingen ritning i nuläget för jag vet inte vad du vill ha. Vi får prata ihop oss.
Pris diskuterbart givetvis, företag finnes. Frakt till dig ingår i priset.

Det går bra att ringa första samtalet helgfria vardagar kontorstid:
0704731702
Andreas Carlie
Sydsvensk Byggnadsvård
Ja alltså en plätt som känns rätt.

Dela detta:

* Inloggade just nu

1110 gäster, 1 användare
Imogen03Z

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser