Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lantiskille söker livspartner  (läst 29 gånger)

Hantverkare92

• Dalarna
Lantiskille söker livspartner
« skrivet: Idag kl. 13:11 »
Hejsan.
Jag är en 33 årig lantiskille som intresserar sig mycket för småbruk, jakt och hantverk, bland en del annat. Senaste större projekt var/är att börja med biodling, köpte på mig 2 samhällen i våras. Har byggt kupor och läser en hel del då jag tycker bin är väldigt intressant. De kan kanske bli en del i en framtida försörjning.
Uppväxt och bor på en liten gård men jag vill inte stanna här, när riksvägen fick ny sträckning så går den 100 m framför ytterdörren med all turisttrafik. Alltså i hög grad flyttbar.
Även om jag önska flytta så har jag utökat trädgården lite i år med blåbärstryn samt fler sorters krusbär. Kraftigt utökad lökodling samt rovor. Har varit helt självförsörjande på potatis i många år. För framtiden önskar jag fler bärbuskar men mest fruktträd. Och en stor jordkällare för lagring  ;D

Svårt att beskriva sig själv men kan försöka. Snäll och hjälpsam, omtänksam och kännande, ofta glad, Kan drypa av sarkasm ibland men också ganska rättfram. Bryr mig inte om hur jag ser ut hemma, klär mig oftast praktisk. Snickarbyxorna är mina finbyxor   8)  Kreativ och försöker hitta lösningar på problem och förbättra befintliga saker. Ogillar staden mycket. Har inga barn.
Är ingen redneck-lantis utan gillar både vetenskap och sci-fi lika väl som historia.

Jag gick Fjäll & vildmarksledare för två år sedan så vill gärna ut och kampa ibland samt andra små äventyr.
Jag är också lite inne på prepping och självhushållning vilket går väl ihop med både jakt och småbrukande, har gärna ett lager av saker och ting hemma inför att det behövs och fixar gärna saker själv om jag kan.

Söker endast seriöst förhållande, helst med en någorlunda jämnårig tjej, någon att dela resten av livet med och göra saker tillsammans. Någon som också föredrar ett stillsammare liv på landet istället för stressen i staden.
Helt fri från tobak och alkohol och droger, har alltid varit och kommer alltid vara.
Jag vill helst bo ganska avsides på landet vid skogen, gärna nära vatten också. En liten gård för självhushållning med lite djur och odlingar, gärna också med en bra jaktmark i närheten. I ett hus i skogen vid vägens slut, vill jag bo med min käresta
Fråga gärna, det är lättare att svara på frågor än att pressa fram allt själv   :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

689 gäster, 1 användare
Hantverkare92

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser