Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Att raskt laga mat! .  (läst 1735 gånger)

Wernher Hingsk

• Gäst
Att raskt laga mat! .
« skrivet: 14 maj-11 kl 15:43 »
Hej!
Canada finns kvar omkrig mig ett par dagar till ; ni tvingas lasa handikappad text!
Har NI nagon gang under er levnad, till foljd av att ni forsokt raska pa med matlagningen, fatt fragan :"MASTE det ga sa fort?"
JAG far den nastan varje gang jag lagar mat! Oftast ar det ju i STARTEN man kan gora nagot at matlagningstiden! Citerar fanrik Thure Torgander vid Ing 2 : (1958-1959) "Det galler att komma till skott!" Jo, det citatet galler mangahanda saker och beteenden, men passar utmarkt i matlagning, exempelvis vid potatiskokning! Har tjafsat om detta tidigare, men tagit bort inlaggen for att ingen svarat eller kommenterat.
"Hi!' fran Canada och dottersresidenset.   W  H
« Senast ändrad: 14 maj-11 kl 17:22 av Wernher Hingsk »

Wernher Hingsk

• Gäst
SV: Att raskt laga mat! .
« Svar #1 skrivet: 16 maj-11 kl 18:35 »
Hej!
 Mina vanner! Denna gang ar det BRA att inte ha fatt nagra svar! Det betyder namnligen att NI OCKSA (hittills 136 stycken)   tydligen kan /far  laga mat utan att det behover ta sa lang tid, och detta utan nagra (fysiskt) narstaendes komentarer!
Ha det braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
 W H
« Senast ändrad: 21 maj-11 kl 14:43 av Wernher Hingsk »

christelle

• Blekinge
SV: Att raskt laga mat! .
« Svar #2 skrivet: 16 maj-11 kl 18:44 »
Hej!
 Mina vanner! Denna gang ar det BRA att inte ha fatt nagra svar! Det betyder namnligen att NI OCKSA (hittills 46 stycken)   tydligen kan /far  laga mat utan att det behover ta sa lang tid, och detta utan nagra (fysiskt) narstaendes komentarer!
Ha det braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
 W H
;D  ;D
The woods are lovely, dark and deep.
But I have promises to keep,
and miles to go before I sleep.   R. F.

Dela detta:

* Inloggade just nu

466 gäster, 1 användare
Hans Hultén

* Forum

* Om tidningen Åter

Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser