Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Att raskt laga mat! .  (läst 1738 gånger)

Wernher Hingsk

• Gäst
Att raskt laga mat! .
« skrivet: 14 maj-11 kl 15:43 »
Hej!
Canada finns kvar omkrig mig ett par dagar till ; ni tvingas lasa handikappad text!
Har NI nagon gang under er levnad, till foljd av att ni forsokt raska pa med matlagningen, fatt fragan :"MASTE det ga sa fort?"
JAG far den nastan varje gang jag lagar mat! Oftast ar det ju i STARTEN man kan gora nagot at matlagningstiden! Citerar fanrik Thure Torgander vid Ing 2 : (1958-1959) "Det galler att komma till skott!" Jo, det citatet galler mangahanda saker och beteenden, men passar utmarkt i matlagning, exempelvis vid potatiskokning! Har tjafsat om detta tidigare, men tagit bort inlaggen for att ingen svarat eller kommenterat.
"Hi!' fran Canada och dottersresidenset.   W  H
« Senast ändrad: 14 maj-11 kl 17:22 av Wernher Hingsk »

Wernher Hingsk

• Gäst
SV: Att raskt laga mat! .
« Svar #1 skrivet: 16 maj-11 kl 18:35 »
Hej!
 Mina vanner! Denna gang ar det BRA att inte ha fatt nagra svar! Det betyder namnligen att NI OCKSA (hittills 136 stycken)   tydligen kan /far  laga mat utan att det behover ta sa lang tid, och detta utan nagra (fysiskt) narstaendes komentarer!
Ha det braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
 W H
« Senast ändrad: 21 maj-11 kl 14:43 av Wernher Hingsk »

christelle

• Blekinge
SV: Att raskt laga mat! .
« Svar #2 skrivet: 16 maj-11 kl 18:44 »
Hej!
 Mina vanner! Denna gang ar det BRA att inte ha fatt nagra svar! Det betyder namnligen att NI OCKSA (hittills 46 stycken)   tydligen kan /far  laga mat utan att det behover ta sa lang tid, och detta utan nagra (fysiskt) narstaendes komentarer!
Ha det braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
 W H
;D  ;D
The woods are lovely, dark and deep.
But I have promises to keep,
and miles to go before I sleep.   R. F.

Dela detta:

* Inloggade just nu

620 gäster, 2 användare
praktejder, stromback

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser