down
Som ni alla märker ser forumet galet ut just nu. Det är första steget i en stor uppdatering. I dag lördag börjar jag fila på att snygga till det lite så man känner igen sig. Alla buggar och knepigheter skickas gärna till petter@alternativ.nu eller postas i denna tråd  /Petter
Välkommen till Alternativ.nu, sveriges diskussionsforum för självhushållning och hållbar livsstil!
Här kan du läsa, fråga och diskutera husbehovsodling, djurhållning, hantverk, byggande, boende, tillvaratagande och annat en självhushållare kan behöva kunna.
Använd sökrutan eller navigera dig fram genom ämnena nedan eller de röda länkarna i högerspalten (klicka på de tre röda strecken om den inte syns).
Vill du skapa en egen tråd om något eller svara på ett inlägg behöver du först registrera dig och vara inloggad. Det kostar inget.

Letar du efter vår papperstidning Åter så hittar du senaste numret här.

Vi slutar med Google-annonser för att finansiera hemsidan.
Här kan du lämna ett frivilligt bidrag till tidningen och forumets fortlevnad.
Tack!

* Online just nu

551 Gäster, 1 användare
Petter B

* Forum

* Om Tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S