Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Någon som odlar tranbär?  (läst 16229 gånger)

Jan lindgren

SV: Någon som odlar tranbär?
« Svar #20 skrivet: 02 jun-11 kl 17:01 »
Hej Christina och Howard!
Tyvärr har jag nog lovat lite för mycket. Mina läkare har informerat mig om att det är inte särskilt sannolikt att jag lever hela sommaren ev tar allt slut nästa vecka.
MVH
Jan

ChristinaR

• Västergötland
    • Elins trädgård
« Svar #21 skrivet: 02 jun-11 kl 17:13 »
Hej Christina och Howard!
Tyvärr har jag nog lovat lite för mycket. Mina läkare har informerat mig om att det är inte särskilt sannolikt att jag lever hela sommaren ev tar allt slut nästa vecka.
MVH
Jan

Men oj  ??? :-\

Vad ska man säga....?

Suresh

• -
« Svar #22 skrivet: 02 jun-11 kl 17:19 »
Men oj  ??? :-\

Vad ska man säga....?

Ooops.

eller kanske...

Vad har hänt? 

Jan lindgren

« Svar #23 skrivet: 08 jul-11 kl 11:52 »
Hej!
Eftersom jag nu är opererad och fått tid på onkologen känner jag mig något mer optimistisk. Jag kommer förmodligen inte till Göingeträffen på Hjärtasjötorpet men är det någon som kommer dit och vill åka lite längre för att få sticklingar så är ni välkomna. På söndagen får ni åka hem till mig. På lördagen ska jag leverera ett lamasto som finns på Denningarum så jag kan ta med sticklingar dit. Jag visar också mycket gärna runt på Denningarum även om jag just nu går lite sakta och försiktigt.
MVH
Jan

Dela detta:

* Inloggade just nu

566 gäster, 2 användare
wazi, Stengrim

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser