Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Älgfilé???  (läst 28162 gånger)

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
SV: Älgfilé???
« Svar #20 skrivet: 09 okt-10 kl 00:01 »
Det lät fantastiskt gott!!

Trevlig helg på dig med! Och så hoppas vi på att förrådet med älgfärs fylls på snart för nötfärs är ju liiiite tråkigt...  ;D
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
SV: Älgfilé???
« Svar #21 skrivet: 09 okt-10 kl 00:24 »
Tack, jag tycker alternativ.nu är sketans skoj. Precis vad jag gillar! ;D
Välkommen i gänget!  Vi är ett antal här som är direkt drogberoende av alternativ.nu ... :P

Roligt att den Du jobbade för gillade resultatet!  Hoppas det blir fler gånger!  Ha så trevligt, både irl och här med oss!

« Senast ändrad: 09 okt-10 kl 00:26 av Trollmor »
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Dela detta:

* Inloggade just nu

757 gäster, 1 användare
Bokohammare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser