Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tillägg för killingar!  (läst 2054 gånger)

Anette Ö

• Livet blir inte alltid som man tänkt sig..
    • Närke
Tillägg för killingar!
« skrivet: 15 maj-06 kl 22:19 »
Hejsan alla getägare! Vad ska man ge för tillägg för små get killingar? Funkar det med lamolac som man ger till lamm? Tacksam för svar så fort som möjligt!
Följande 2-benta och 4-benta betydelsefulla varelser finns i mitt liv: Sju barn, ett barnbarn, en svärson, en svärdotter, min älskade pappa 2 katter och en hund.

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
Re:Tillägg för killingar!
« Svar #1 skrivet: 15 maj-06 kl 23:11 »
Granngården har börjat med en ny lammnäring som heter Pontus. Bakpå påsen så står det även hur man blandar för killingar.

Lycka till!

geting

Re:Tillägg för killingar!
« Svar #2 skrivet: 22 maj-06 kl 10:10 »
Kalvolact fungerar också bra. Komjölk är egentligen mer lik getmjölk än vad fårmjölk är. Fri tillgång på hö och vatten behövs också.

Dela detta:

* Inloggade just nu

599 gäster, 2 användare
Adels, eriksjos

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser