Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Supersmidiga hemsidor  (läst 2191 gånger)

hanne

• Småland
Supersmidiga hemsidor
« skrivet: 09 feb-04 kl 06:42 »
Hej. Jag vill bara berätta hur härligt enkelt det är att lägga upp hemsidor här på alternativ.nu! Sitter i skogen med telefonmodem och det går hur snabbt som helst. Så alla ni som sitter och tummar på inhöstad kunskap i form av allehanda pappersnotiser - på servetter, kvitton, kaffefilter, rizlapapper - sortera era anteckningar och låt samtidigt andra få ta del av dem. Alternativ.nu erbjuder två megabite - lite att bita i om man inte har alltför mycket bilder! Det är mycket snabbare än vanlig ftp-överföring. Tveka inte - Get going! Tips för en enkel hemsida finns på www.ccsweden.se eller www.jonasweb.nu eller www.webdesignskolan.com. (Och ju enklare du konstruerar sidan, ju fler kan ha glädje av den).

admin

• Administratör
    • Alternativ.nu
Re:Supersmidiga hemsidor
« Svar #1 skrivet: 14 feb-04 kl 00:46 »
Jag kan bara instämma (och tacka Hanne för de fina orden)!
Kom igen - lägg upp den där hemsidan du har funderat på så länge!

/Camilla

Dela detta:

* Inloggade just nu

504 gäster, 1 användare
biggelina

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser