Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  gott bröd som innehåller en speciell ingrediens  (läst 1556 gånger)

Catnet

• Södermanland
gott bröd som innehåller en speciell ingrediens
« skrivet: 12 jun-10 kl 01:39 »
första gången jag såg det trodde jag inte på det och var tvungen att testa. Men nu vet jag att det är hur gott som helst att ha svagdricka i bröd! Drack en svagdricka och tänkte att den smaken inte skulle passa med de andra ingredienserna men det var perfecto ;D finns det någon annan som mixtrar med ingredienser till bröd?
att bada i sjö är väl varmare än i hav?

tuulis

• Uppland
SV: gott bröd som innehåller en speciell ingrediens
« Svar #1 skrivet: 17 jun-10 kl 08:05 »
Vad roligt att höra! Jag har använt också maltet som man har silat bort under svagdricketillverkningen sen i brödbaket. Men det är många som gör det. Kul också när man inte behöver bara kasta bort.

Gormac

• Uppland
SV: gott bröd som innehåller en speciell ingrediens
« Svar #2 skrivet: 05 sep-10 kl 21:12 »
Jag försökte mig på att använda en Engelsk Stout men det blev inte så bra som jag väntat mig.   Men svagdricka lär jag testa, vilken sorts bröd passar det bäst i är det rågbröd?

// G

Dela detta:

* Inloggade just nu

660 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser