Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  gott bröd som innehåller en speciell ingrediens  (läst 1555 gånger)

Catnet

• Södermanland
gott bröd som innehåller en speciell ingrediens
« skrivet: 12 jun-10 kl 01:39 »
första gången jag såg det trodde jag inte på det och var tvungen att testa. Men nu vet jag att det är hur gott som helst att ha svagdricka i bröd! Drack en svagdricka och tänkte att den smaken inte skulle passa med de andra ingredienserna men det var perfecto ;D finns det någon annan som mixtrar med ingredienser till bröd?
att bada i sjö är väl varmare än i hav?

tuulis

• Uppland
SV: gott bröd som innehåller en speciell ingrediens
« Svar #1 skrivet: 17 jun-10 kl 08:05 »
Vad roligt att höra! Jag har använt också maltet som man har silat bort under svagdricketillverkningen sen i brödbaket. Men det är många som gör det. Kul också när man inte behöver bara kasta bort.

Gormac

• Uppland
SV: gott bröd som innehåller en speciell ingrediens
« Svar #2 skrivet: 05 sep-10 kl 21:12 »
Jag försökte mig på att använda en Engelsk Stout men det blev inte så bra som jag väntat mig.   Men svagdricka lär jag testa, vilken sorts bröd passar det bäst i är det rågbröd?

// G

Dela detta:

* Inloggade just nu

609 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Höjdpunkt när tidningen kommer, väldigt bra tidning
/Jenny

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser