Söker en man och likasinnade vänner

Startat av Skogsmor, 18 Sep-26 kl 13:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Skogsmor

Hej du som läser detta,

Att göra dejting profiler och använda appar är inte min grej. Men hur hittar man då de likasinnade och ev. en partner eller vad man vill kalla kärleken..? Vi är nog flera här inne som tänker och känner lika.

Jag lever (jag har valt) att leva själv, med barn och hund.

Min möjlighet att kunna åka iväg och hälsa på människor runt om kring i Sverige är minimal och då jag helst är med mina barn och hund så är möjligheten att åka iväg på olika aktiviteter/event/etc begränsad också.

Min önskan är att hitta kontakter här att kunna skriva och höras med ev träffa så småningom om i verkliga livet. Vad kontakten och relationen som skapas leder till är upp till verklighetens och våra energier att avgöra.

Vad söker jag?
Som jag skrivit ovan, så är det vänner (ålder spelar ingen roll) ev en partner (40-50år), jag är intresserad av odling, hemberedskap och självhushållning. Vad jag gör; stickar, studerar, jobbar, läser, är i skogen och drömmer om en gård med djur och odlingar.
För mig är att inte följa strömmen och tänka själv viktigt. Likaså att hålla mig borta från Gmo-mat, större städer och vaccin.

Hör av dig på PM om du vill veta mer och vill höras av :)

Allt gott. (Jag svarar inte i denna tråd).

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

2 983 Gäster, 2 användare
Clara Gauffin, kretslopp