Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Halva priset på Ekologisk mat (TIPS)  (läst 978 gånger)

Bullerybo

• Närke
Halva priset på Ekologisk mat (TIPS)
« skrivet: 13 feb-10 kl 15:55 »
Ni som brukar köpa ekologiskt: ni har väl inte missat att COOP har halva priset på en massa ekologiska basvaror den här veckan?

Jag har köpt pasta, krossade tomater och fetaost så det räcker för hela året tror jag...

Vad jag förstått är det sista dagen imorgon, tar nog en till runda då o bunkrar.

Eko-Trädgård

• Frukta inte - Ät frukt - Frukt är livet ( Di Leva)
    • Västerbotten
    • eko-trädgård
SV: Halva priset på Ekologisk mat (TIPS)
« Svar #1 skrivet: 13 feb-10 kl 16:00 »
det gjorde vi i veckan... notan blev 2500 istället för 5000:- ... riktigt bra!! då de flesta varor går ut om ett år kan man köpa mycket!!

mvh

Jonathan
www.eko-tradgard.se
Ekotradgard@outlook.com
webbshopp www.ekotradgard.tictail.com

Bullerybo

• Närke
SV: Halva priset på Ekologisk mat (TIPS)
« Svar #2 skrivet: 13 feb-10 kl 16:11 »
Ja det var ju mest sådant som går att lagra, så har man förvaringsutrymme är det ju bara att ladda på.

På vår butik hade de skrivit "max 2 per hushåll"  på skyltarna men scannern (självscannar) hade inga begränsningar inlagda så det gick att köpa obegränsat ändå.

Dela detta:

* Inloggade just nu

804 gäster, 5 användare (2 dolda)
RickardR, Bokohammare, Oskari

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser