Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vilken ras var Folke?  (läst 3460 gånger)

Henrik Penrik Filivilivenrik

• F.d. Armand
    • Blekinge
    • Hönsbloggen
SV: Vilken ras var Folke?
« Svar #20 skrivet: 03 feb-09 kl 21:04 »
Min mamma hittade honom bunden vid en gravsten i Malmö

Haha vafan?  :o

Woodooritual?
Skötare av en liten hushållsflock av mestadels blandrashöns, samt svenska myskankor.

Taggis

• vänner
SV: Vilken ras var Folke?
« Svar #21 skrivet: 03 feb-09 kl 23:01 »
Japp de var han  >:( !Min mamma cyklade förbi & såg honom stå där, ca 2 tim. senare cyklade hon förbi för att kolla om han var kvar vilket han var .Konstigt tyckte hon att han inte flyttat sej så hon går dit & upptäcker då att han är bunden vid gravstenen med ena foten! Hon tar då honom & går tilll en blomster affär som ligger i närheten ringer polisen som inte var så intresserade & inte visste vad hon skulle göra....jaha där stog hon med en tupp i famnen  :P. Ringer då mej "-snääälla ta honom ni skulle ju ha höns".. hmm ja,joo nästa sommar ja för hönshuset var kasserat så det enda vi hade var en hönsgård. Men,men jag & en granne åkte & hämtade honom & av en annan granne fick vi hönsmat samt att hon & jag kröp runt för att laga hönsgården av ytterligare en granne fick vi en höna till honom. Ja gubben fick ju sätta igång att bygga höns hus till dom & under tiden bodde dom i ett provisoriskt hönshus i hönsgården .

Kan säga att det i området där Albin hittades försegick/går djur offer med div. olika djur vilket mamma fick reda på av flera stycken som hon mötte medans hon väntade på oss .Såå det var nog tänkt att han var ämnad för nåt sådant .
Bor på landet med man & barn samt katter,hund,höns,ankor,får

Dela detta:

* Inloggade just nu

558 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

-  Nya tidningen "goare" att läsa. Innehållet lika intressant som det varit de 14 år vi haft den. Lycka varje gång den kommer i lådan ! :-D
/Magdalena Gustavsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser