Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hoppning  (läst 1690 gånger)

hejhopp

• Skåne
Hoppning
« skrivet: 13 aug-05 kl 11:54 »
Hur gamal ska kaninen vara för att börja träna hoppning?
Lantlig kvinna som önskar sig att leva på landet.

bondelinda

• Stöd globalt - handla lokalt
    • Västergötland
    • Svingsåsen
Re:Hoppning
« Svar #1 skrivet: 18 aug-05 kl 21:13 »
4 mån ska de vara för att få tävla så man kan börja vid 3 månaders ålder att träna.  Vill du ha mer tips så hör av dig!
Litet småskaligt jordbruk med brukshästar. Gårdsbutik öppen ons 15-18 lör 10-15. Kaninkött, honung, bär, ägg, potatis, mensskydd, ekologiska garner samt miljövänliga och naturliga hud- och hårvårdsprodukter från Eilas och tvättnötter från tvåleriet. www.svingsasen.se

tomtedockan

• Gäst
Re:Hoppning
« Svar #2 skrivet: 19 aug-05 kl 18:39 »
Hejhej!! :)
3 månader är ganska lagom som sagt. Med min kanin väntade jag tills han hade fullt förtroende för mig, då var han 4-5 månader gammal. Då gick det lättare och var roligare, eftersom vi förstod varann. Tänk på att inte hoppa för mycket i början, då kan kaninen "tröttna"....  

Dela detta:

* Inloggade just nu

376 gäster, 2 användare
Conorcccc, Pasi

* Forum

* Om tidningen Åter

- Det här är tidningar som jag kommer hålla reda på och spara på samma ställe, de fungerar som en uppslagsbok!
/Lovisa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser