Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hoppning  (läst 1686 gånger)

hejhopp

• Skåne
Hoppning
« skrivet: 13 aug-05 kl 11:54 »
Hur gamal ska kaninen vara för att börja träna hoppning?
Lantlig kvinna som önskar sig att leva på landet.

bondelinda

• Stöd globalt - handla lokalt
    • Västergötland
    • Svingsåsen
Re:Hoppning
« Svar #1 skrivet: 18 aug-05 kl 21:13 »
4 mån ska de vara för att få tävla så man kan börja vid 3 månaders ålder att träna.  Vill du ha mer tips så hör av dig!
Litet småskaligt jordbruk med brukshästar. Gårdsbutik öppen ons 15-18 lör 10-15. Kaninkött, honung, bär, ägg, potatis, mensskydd, ekologiska garner samt miljövänliga och naturliga hud- och hårvårdsprodukter från Eilas och tvättnötter från tvåleriet. www.svingsasen.se

tomtedockan

• Gäst
Re:Hoppning
« Svar #2 skrivet: 19 aug-05 kl 18:39 »
Hejhej!! :)
3 månader är ganska lagom som sagt. Med min kanin väntade jag tills han hade fullt förtroende för mig, då var han 4-5 månader gammal. Då gick det lättare och var roligare, eftersom vi förstod varann. Tänk på att inte hoppa för mycket i början, då kan kaninen "tröttna"....  

Dela detta:

* Inloggade just nu

581 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser