Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sidan laddar inte, eller hänger sig  (läst 5336 gånger)

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Sidan laddar inte, eller hänger sig
« Svar #20 skrivet: 10 dec-08 kl 13:33 »
Hade ett scriptfel på just den sidan..  ::)
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Radar

• Jämtland
« Svar #21 skrivet: 17 jan-09 kl 18:10 »
Senaste dagarna har det fungerat klanderfritt här.
Har det blivit rättat något på sidan, eller är det någon uppdatering till min webläsare som ordnat saken?
Tiden går, som allting annat.
Här går den fort så förbannat.

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #22 skrivet: 17 jan-09 kl 21:08 »
Det funkar hyffsat hemma nu men inte på jobbdatorn
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

getalina

• Haui that Skanunga ærliki mææn toco vitar uræt ald
    • Halland
« Svar #23 skrivet: 18 mar-09 kl 17:08 »
Hej nu har jag kommit in igen efter att bara haft problem hela tiden.

Jag har firefox. Problemet började då mitt bank ID skulle uppdateras med en ny JAVA uppdatering. Sedan blev det bara skit av allt i hopa. Det var flera sidor som vägrade acceptera mina inloggningsförsök. Alternativ gick inte om det gick blev det en vit sida. Jag tömde casminnet och begärde nytt lösenord av Petter och fixade o donade men det ända som jag kom fram till var att det var fel på Google.

Gå till verktyg sedan felkonsol och läs där om ni har problem med inloggning på alternativ.
så här ser min felkonsolls rapport ut.

Säkerhetsfel: Innehåll på http://googleads.g.doubleclick.net/ får inte hämta data från http://www.alternativ.nu/.

När jag äntligen kom in så hade följande inträffat samma dag:  JAVA hade skickat ut en ny uppdatering. Jag fick ett meddelande av en medlem till min e-post- jag följde länken för att svara- och till min häpnad blev jag insläppt.

Så vad var felet och vad löste felet? Jag vet inte. Men något skumt är det med Google dubbelklick tycker jag.

Dela detta:

* Inloggade just nu

608 gäster, 3 användare (2 dolda)
ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser