På morgonen så hade vi besök som köpte kycklingar för 300:- Så ännu en morgon som började bra.

Idag så har jag även levererat 4 vaktlar till järnvägsstationen och fått 240:- för vaktlar och bensin dit. Passade samtidigt på att besöka återvinningsstationen och slänga en tvättmaskin samt massa plast. Vi åkte till ICA och pantade burkar och plastflaskor som blev kvar efter alla som var här och firade midsommar. Blev över 100:- i pant.
Passade på att handla för ett antal hundralappar på ICA. Mat är fruktansvärt dyrt. Som tur är så behöver vi inte handla så ofta.
Sedan fick Biltema ett besök av oss och där gjordes det av med 160:- på saker som skall användas till vaktelburarna och kaninnätet.
Nu i kväll har min "bimentor" varit här och glott i min ena bikupa. Den har varit utan drottning i flera veckor. Så han hade en ny drottning med sig. Men nu hittades yngel i kupan så vi lungnar oss och kollar vad som händer. Har haft ett antal viceceller som har kläckts men det har inte blivit någon drottning för det.
Så om det går som det ska så slipper jag lägga ut 300:- på en ny drottning.