Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Gotlandsmötet nästa lördag (17:e maj)  (läst 788 gånger)

Humleblomster

• Södermanland
    • Sanduddens djur
Gotlandsmötet nästa lördag (17:e maj)
« skrivet: 10 maj-08 kl 18:42 »
Nån härinne som ska dit? Jag har anmält mig, men jag har ju också rätt nära, årsmötet går av stapeln på Torekällberget i Södertälje (till er som inte är involverade i det här med gottisar)

Blir nästan semester för mig att åka iväg utan barn hela dan  ;)
Här finns både barn och djur, alla unika på sitt sätt. Innehar genbank för en del av dom.
Citat från min gammelfarmor: "En kan leva hur länge som helst, bara inget kommer åt en"
http://humleblomstret.blogspot.com

FridaH

• -
    • Körsbärsdalens Gotlandskaniner
SV: Gotlandsmötet nästa lördag (17:e maj)
« Svar #1 skrivet: 10 maj-08 kl 23:40 »
Jag har tyvärr inte anmält mig. Hade otroligt gärna kommit men har fullt med slutprov inför studenten som jag måste lägga ned tid på :-\

Ulric Eriksson

• Gäst
SV: Gotlandsmötet nästa lördag (17:e maj)
« Svar #2 skrivet: 11 maj-08 kl 14:12 »
Jag kommer på årsmötet. Har tyckt att det är för långt att åka tidigare år, men till Södertälje skall det nog gå att ta sig.

Dela detta:

* Inloggade just nu

633 gäster, 2 användare
Hantverkaren, Nataks

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser