Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Curry m.m  (läst 1073 gånger)

Kimmo

Curry m.m
« skrivet: 05 mar-08 kl 22:27 »
Hejsan !
Jag håller på att göra lite speciella kryddblandningar och skulle vilja få tips om var jag köper billig o bra curry , och en del andra örtkryddor i lite större förpacknigar eller lösvikt i Stockholm .

Tackar på förhand

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
SV: Curry m.m
« Svar #1 skrivet: 05 mar-08 kl 22:37 »
Att använda orden billig och Stockholm i samma mening var ju.....optimistiskt  ;) Men har du kollat förorterna, typ Norsborg, Akalla o.s.v? Annars har jag en favvis här: http://www.svampbutiken.com/ Tio sorters curry bland annat....
« Senast ändrad: 05 mar-08 kl 22:40 av Gruff »

Sommartorparn

SV: Curry m.m
« Svar #2 skrivet: 08 mar-08 kl 19:56 »
Eller gör din curry själv. Talade i går med en äldre dam som bott lite varstans på jordklotet och som sa att västerlänningar blockerar inför vissa recept, eftersom det är så många kryddor i. Men indierna blandar långt i förväg, så blir matlagningen går snabbare. En curry för ris, en för grönsaker och en tredje för kyckling. Osv.

Dela detta:

* Inloggade just nu

612 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Kan bara varmt rekommendera denna tidning!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser