Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Gotlandskanin södra Sverige????  (läst 839 gånger)

Ulricaa

• -
Gotlandskanin södra Sverige????
« skrivet: 05 mar-08 kl 21:35 »
Finns det nån här som föder upp gotlandskanin i södra sverige??? vill gärna ha med genbanksintyg...
Ulrica
Småtokig skattejurist med båda fötterna i den halländska myllan!

Anette

• Bor på landet i Skåne
    • Skåne
    • Solgläntan, livet på en gård
SV: Gotlandskanin södra Sverige????
« Svar #1 skrivet: 05 mar-08 kl 21:44 »
Ja jag gör, finns i Skåne. Har för tillfället jättefina mörkbruna honor till salu. Födda sommaren-07.

Mvh Anette
...when the last individual of a race of living things breathes no more, another heaven and another earth must pass before such a one can be again.

William Beebe

Ulricaa

• -
« Svar #2 skrivet: 05 mar-08 kl 22:15 »
Hej på dig!
Tack för ditt jättesnabba svar! Var inne och kollade din hemsida och det känns som att du har kommit längre än jag men att vi har samma tänk och idé ungefär. Jag jobbar med papper idag men har en dröm om ett litet lantrasminijordbruk och en liten kombinerad blom/present/lanthandel....Ska bygga en bur först och sen återkommer jag garanterat!!!! Har inte tänkt på gotlandskaninerna förut men så vill ju ungarna ha kaniner nu och efter att ha suttit och läst igår på lantrassidan så kände jag att JA, såna ska vi ha!!!
Ulrica
Småtokig skattejurist med båda fötterna i den halländska myllan!

Anette

• Bor på landet i Skåne
    • Skåne
    • Solgläntan, livet på en gård
« Svar #3 skrivet: 05 mar-08 kl 23:14 »
Du är välkommen  ;D

Anette
...when the last individual of a race of living things breathes no more, another heaven and another earth must pass before such a one can be again.

William Beebe

Dela detta:

* Inloggade just nu

535 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser