Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Starta företag, ångest, uppmuntran och tips  (läst 7649 gånger)

louise

• Gäst
SV: Starta företag, ångest, uppmuntran och tips
« Svar #40 skrivet: 04 apr-08 kl 20:09 »
Men du vet ju inte vad jag har för lön. å så går ju pendlingsbensinen bort med ett företag. Och en del av utgifterna är ju företagsutgifter redan nu. internet, mobil, en jävla massa bilkörning, 1/3 av försäkringen osv. men men, jag tänker å tänker så får vi se.

« Senast ändrad: 04 apr-08 kl 20:13 av Lollo »

take

• Östergötland
    • De Klomp
« Svar #41 skrivet: 04 apr-08 kl 20:40 »
Visst är det så. Det kan bli alldeles ypperligt ändå, desutom är friskt vågat hälften brunnit. Så sätt igång bara.
Jag undrar hur livet är på vänstersidan av klockkurvan?

louise

• Gäst
« Svar #42 skrivet: 04 apr-08 kl 21:16 »
Tack! skönt med en balanserad människa, som både kan varna å uppmuntra.

take

• Östergötland
    • De Klomp
« Svar #43 skrivet: 04 apr-08 kl 21:21 »
Jag drog igång mitt andra företag med alldeles för lite pengar, det blev att tugga bark samt att företaget gick i konkurs, å andra sidan så var vi 13 anställda så det var ett hyggligt stort projekt.
Jag undrar hur livet är på vänstersidan av klockkurvan?

Dela detta:

* Inloggade just nu

1010 gäster, 1 användare
Mashakaks7413

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser