Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Deppig kaninhona?  (läst 915 gånger)

Chester

• Gäst
Deppig kaninhona?
« skrivet: 16 jan-08 kl 08:41 »
Jag skaffade en hane till min kaninhona i söndags. Han är go och snäll mot henne, försöker para sig, men ger sig när hon inte vill. Men jag tycker att honan har förändrats på bara några dagar? När jag släpper ut henne på golvet, så ligger hon bara och trycker och jag får klappa henne utan att hon rör en fena. När hon är ute brukar jag aldrig få klappa på henne   :P Hon känns lite dämpad? Hon äter friskt och avföringen är normal, inget kladd i baken. Tilläggas kan också att kaninerna bor i skilda burar men kan ha noskontakt genom gallret. Vad har hänt?

Gösta

Re:Deppig kaninhona?
« Svar #1 skrivet: 16 jan-08 kl 10:13 »
Hon visar att hon börjar gå i brunst!
Att hon ligger stilla när du klappar henne assosierar hon till hanens närmande.
Låt honan vara hos din hane en vecka ska du se att det blir resultat. :D :-[

Chester

• Gäst
Re:Deppig kaninhona?
« Svar #2 skrivet: 16 jan-08 kl 10:47 »
Och jag som trodde att hon var super-deppig! ;D Då var det ju bara bra att hon inte var som vanligt då!

Dela detta:

* Inloggade just nu

400 gäster, 1 användare
Själv är bäste dräng

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningarna blir utnötta och får fötter. Bara kompletterar gamla tidningar så alla finns :) Viktigt.
/Jandi

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser