Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  skickade privata meddelanden  (läst 1220 gånger)

Hel

skickade privata meddelanden
« skrivet: 02 dec-07 kl 20:47 »
Jag behöver få tag på en del av de privata meddelanden jag själv skickat. Finns det några såna möjligheter, eller har tekniksk adm tillgång till dem o kan vidarebefordra? (normalt brukar ju sparas i en sent mapp e dy, men en sådan saknas ju...) Eller finns inställningsmöjligheter eller annat? Kan bli ytterst viktigt för mig, för att användas som bevismaterial misstänker jag - o därför väldigt tacksam för svar kring detta.
Gammal aktivist som alltjämt bor i stan men när drömmar om dte mesta i livet...vill odla lite, bestiga berg o titta på draktänder...Letar mindre eget hus (och man) i by  i socialt sammanhang där vi tar lite delat ansvar för djur och barn o varandra..

Ulric Eriksson

• Gäst
Re:skickade privata meddelanden
« Svar #1 skrivet: 02 dec-07 kl 21:56 »
Om du går in på dina privata meddelanden så finns där en länk där det står "utkorg". Där finns alla skickade meddelanden, om du inte raderat dem förstås.

Dela detta:

* Inloggade just nu

457 gäster, 2 användare (1 dolda)
Ollefund

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser