Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  skickade privata meddelanden  (läst 1175 gånger)

Hel

skickade privata meddelanden
« skrivet: 02 dec-07 kl 20:47 »
Jag behöver få tag på en del av de privata meddelanden jag själv skickat. Finns det några såna möjligheter, eller har tekniksk adm tillgång till dem o kan vidarebefordra? (normalt brukar ju sparas i en sent mapp e dy, men en sådan saknas ju...) Eller finns inställningsmöjligheter eller annat? Kan bli ytterst viktigt för mig, för att användas som bevismaterial misstänker jag - o därför väldigt tacksam för svar kring detta.
Gammal aktivist som alltjämt bor i stan men när drömmar om dte mesta i livet...vill odla lite, bestiga berg o titta på draktänder...Letar mindre eget hus (och man) i by  i socialt sammanhang där vi tar lite delat ansvar för djur och barn o varandra..

Ulric Eriksson

• Gäst
Re:skickade privata meddelanden
« Svar #1 skrivet: 02 dec-07 kl 21:56 »
Om du går in på dina privata meddelanden så finns där en länk där det står "utkorg". Där finns alla skickade meddelanden, om du inte raderat dem förstås.

Dela detta:

* Inloggade just nu

1085 gäster, 4 användare (1 dolda)
Oddsonntag, simon.arvestrand, beekeepern

* Forum

* Om tidningen Åter

- Längtar alltid till nästa nummer. De kommer aldrig tillräckligt ofta!
/Annelie R

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser