Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ni husvagn  (läst 1811 gånger)

ela84

Ni husvagn
« skrivet: 21 okt-07 kl 11:34 »
Jag har börjat fundera på om inte en husvagn skulle bli bra hönshus.
Ni som har en husvagn som hönshus hue har ni gjort för att inreda den och allt som hör till?
Har ni möjlighet att visa bild skule jag bli glad då vi e lite kluvna på om de ser bra ut eller om de blir lite skrot tipps-känsla över de.
Dar dyslexi
Fånga dagen med ett leende

Blomme

• Gäst
Re:Ni husvagn
« Svar #1 skrivet: 21 okt-07 kl 13:32 »
Själv hade jag hellre byggt ett hösnhus, det ser väldigt illa ut med en gammal husvagn som står...

amarantus

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 21 okt-07 kl 13:56 »
Håller med Blomme! men men alla gör som de tycker iallafall ;)

tångenshöna

• Hönsmamma
« Svar #3 skrivet: 21 okt-07 kl 16:59 »
Det beror lite på hur man har husvagnen placerad .själv skall jag måla vagnen mörkgrön skall ta kort på min vagn så skall du få se hur det ser ut
En glad mormor på en liten gård med mängder av höns både stora och små,påfåglar,vaktlar och ankor.Det finns inget bättre mot mördarsniglar än svensk gulanka!

ela84

« Svar #4 skrivet: 21 okt-07 kl 21:25 »
Vi har tittar runt lite på olika hus och har kommigt fram till att vi ska bygga en radhurlänga, fför de olika raserna.
Men jag vill gärna se bilder iaf
Dar dyslexi

Sommartorparn

« Svar #5 skrivet: 21 okt-07 kl 21:28 »
Det låter kul med radhuslänga för hönorna. Skicka en bild när bygget är klart!

Rosten

• Närke
« Svar #6 skrivet: 21 okt-07 kl 23:56 »
Vi har tittar runt lite på olika hus och har kommigt fram till att vi ska bygga en radhurlänga, fför de olika raserna.
Men jag vill gärna se bilder iaf
Vi är inne på samma sak.

ela84

« Svar #7 skrivet: 22 okt-07 kl 11:01 »
Tönkte börja skissa lite ikväll på radhyslänkan ;)
Dar dyslexi

Dela detta:

* Inloggade just nu

455 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser