Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

 

Författare Ämne:  Vad händer när man dricker chaga te?  (läst 3841 gånger)

ärt

  • Inlägg: 832
    • Halland
    • www.lillanabben.se
Vad händer när man dricker chaga te?
« skrivet: 24 nov-19 kl 10:37 »
Sågade av en bit av sprängtickan för att göra chaga te. Anledningen är huvudsak att få lindring av psoreasis. Som det nu är så hjälper en cortison gel men det känns ju inte så kul.
 Så vad händer.  I dag (dag två) efter en natt med drömmar som jag kommer ihåg vilket annars sällan sker, pigg o med en stark lust till framfart.
Lämna nuet. Gå till nyet. Rösta blankt.
 Nuet: där du är nu med kropp och sinne. Nyet: där du vill vara med kropp och sinne. Vägen dit?

Tångräkan

  • Inlägg: 1977
    • Åland
SV: Vad händer när man dricker chaga te?
« Svar #1 skrivet: 17 dec-19 kl 14:06 »
Bra! Då vet du nu vad som händer.  :) Jag dricker det dagligen vintertid och hoppas att det boostar immunförsvaret och förebygger sjukdom men vad vet jag? Det har i varje fall inte varit skadligt. Peppar, peppar!
Var dig själv, alla andra är redan upptagna.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

794 gäster, 1 användare
Hokuspokus

* Forum

* Om tidningen Åter



- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser