Jag undersöker om det finns ett intresse att hyra slungrum?
Jag planerar att bygga ett slungrum men tänkte göra det i en manskapsvagn, och om det nu ska bli i en vagn så kanske man kan lägga ut lite mer pengar på det om någon vill hyra.
Jag tänkte att det ska finnas en 6 ramars automatisk slunga, avtäckningsbord för två personer med antingen el-kniv eller ång-snittavtäckare.
1 st 100 L kärl och 1 st 200 L kärl, kan förstoras om det skulle göra att folk blir mer sugna att hyra.
Förfilter med uppvärmning, och honungsump.
Kanske eventuellt en pump om det blir ett stort intresse.
Och såklart så tänkte jag få in en diskbänk.
Jag leker även med tanken om att ha ett separat lagertält med en termostatstyrd värmefläkt som värmerum.
Lite beroende på kostnad m.m så tänkte jag att du kan lyfta in en eller två lastpallar med skattlådor, direkt från värmetältet och in i vagnen.
Tanken är då att när man hyr så kommer det med en pallyftare och man ska bara behöva koppla till en vanlig trädgårdsslang i ett uttag för vatten samt sätta kontakten i ett vägguttag för el.
Jag riktar mig såklart mot nybörjare och kanske upp till dom med en liten verksamhet, eller bara dom som inte har plats eller råd med ett eget slungrum.
Vad jag undrar är om någon vore intresserad att hyra slungrummet för 500 kr/dygnet samt att du får städa efter dig. Sen undrar jag hur långt du vore villig att köra för att hämta det?
Frågan är fram för allt riktad till folk i Västerbotten.
Jag funderar om det skulle vara värt att köra det till t.ex. Skellefteå dom första 2-3 veckorna i augusti och sedan till Umeå så länge som folk vill hyra, och resterande tid får den stå i Lycksele.