Jag tycker tyvärr att det är väldigt svårt för mig att förstå hur detta fungerar vilket är mycket frustrerande då det verkar finnas så mycket intressant. Om jag är inne på ett område t ex kollektiv i Skåne och sedan går in på ett inlägg där. Kan jag inte bara gå tillbaka och titta på andra inlägg? Nu får jag söka upp sidan varje gång jag vill in på nytt. Är det möjligt att se hur gamla inläggen är utan att gå in på dem? Jag blir ledsen över att det är så svårt eftersom det är så mycket intressant. Området försvinner var gång jag har varit inne och läst ett inlägg.
Om tillbaka-knappen inte funkar för dig, använd "Brödsmulorna", dvs spåret från forumets huvudsida via kategori via tavla (ev via undertavla) fram till ditt inlägg.
Klicka på länken
näst längst till höger så kommer du till nivån ovanför den du befinner dig på. Se bild.
Där finns alla inlägg och du ser hur gamla de är utan att behöva gå in på vart och ett.
I en kommande version av forumet kommer brödsmulelisten finnas närvarande i toppen av sidan hela tiden så man direkt ser var man är och kan navigera bakåt i hierarkin.