Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Det lackar mot jul! Billiga och hemgjorda julklappstråden!  (läst 24218 gånger)

knöcklan

• Strö salt på stjärtfjädrarna
    • Dalarna
SV: Det lackar mot jul! Billiga och hemgjorda julklappstråden!
« Svar #40 skrivet: 15 okt-14 kl 08:37 »
Min far var lite lätt upprörd över att trillingnöten skulle plockas bort ur Aladdin-askarna. Så har ska få trillingnötter i julklapp  ;D Enkelt val. Och gott.
Om han har humor skulle du ju  också kunna fixa en större variant med kokosnötter inslaget i fint papper så det syns redan på paketet vad det innehåller ;) 
Dialog förändrar mig och världen. mig ???  Insh'allah och tyga håller siddu
Det som är för allvarligt för att skämta om är inte heller värt att tas på allvar. En förutsättning fördemokrati

LimJans

• Dalarna
« Svar #41 skrivet: 15 okt-14 kl 08:43 »
Om han har humor skulle du ju  också kunna fixa en större variant med kokosnötter inslaget i fint papper så det syns redan på paketet vad det innehåller ;)

;D

knöcklan

• Strö salt på stjärtfjädrarna
    • Dalarna
« Svar #42 skrivet: 03 nov-14 kl 18:38 »
Jag har mina dörrnycklar på ett sidenband så långt att jag kan ha det hängande om halsen när jag tex är i tvättstugan.  Nästa gång skall jag göra bandet av en sidenslips.  Borde bli en trevlig julklapp också som dessutom är skön att ha i fickan.   
Dialog förändrar mig och världen. mig ???  Insh'allah och tyga håller siddu
Det som är för allvarligt för att skämta om är inte heller värt att tas på allvar. En förutsättning fördemokrati

Vissel-Johanna

• Gäst
« Svar #43 skrivet: 11 nov-14 kl 23:37 »
Odla havre och gör julkärvar! Köp några skopor havre i närmsta stall, gror lätt och julstämning blir det. Fast kräver ju lite tid förstås.

Dela detta:

* Inloggade just nu

1723 gäster, 3 användare
skräptanten, Erik Forsman, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- För moder jord skull!
/Henrik

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser