På något märkligt sätt har det nu flyttat in duvor här.

Startat av Frances, 09 Maj-12 kl 10:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Frances

Visar här bilder från mitt duv-bygge som en del följt på chatten och önskat bildbevis.

" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Henrik99

Har fem kaniner en hund en katt två akvarium japanska vaktlar och jumbo vaktlar
en silkes höna en dvärg kochin och och snart duvor

Frances

Jaa...vad var det nu igen..tyska...nånting..minns inte  :-[

Har pysslat lite med dom..o provade att släppa ut en idag... den flaxade omkring på gården och halkade ner från taket och satt på traktorn o tittade på när gubben meckade.... o så flög den tillbaks till mig  :D

Så himla glad  :D
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Daniel Sörensen

Citat från: Frances skrivet 03 Jun-12 kl 22:49
Jaa...vad var det nu igen..tyska...nånting..minns inte  :-[

Har pysslat lite med dom..o provade att släppa ut en idag... den flaxade omkring på gården och halkade ner från taket och satt på traktorn o tittade på när gubben meckade.... o så flög den tillbaks till mig  :D

Så himla glad  :D
Tyska modena?
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

1 208 Gäster, 3 användare (1 Dolda)
Ljunghonung, Nataks