Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  På något märkligt sätt har det nu flyttat in duvor här.  (läst 2474 gånger)

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
Visar här bilder från mitt duv-bygge som en del följt på chatten och önskat bildbevis.

" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Henrik99

• Skåne
SV: På något märkligt sätt har det nu flyttat in duvor här.
« Svar #1 skrivet: 09 maj-12 kl 21:16 »
fin voljär och fina duvor vad är det för ras :)
Har fem kaniner en hund en katt två akvarium japanska vaktlar och jumbo vaktlar
en silkes höna en dvärg kochin och och snart duvor

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
« Svar #2 skrivet: 03 jun-12 kl 22:49 »
Jaa...vad var det nu igen..tyska...nånting..minns inte  :-[

Har pysslat lite med dom..o provade att släppa ut en idag... den flaxade omkring på gården och halkade ner från taket och satt på traktorn o tittade på när gubben meckade.... o så flög den tillbaks till mig  :D

Så himla glad  :D
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #3 skrivet: 03 jun-12 kl 22:51 »
Jaa...vad var det nu igen..tyska...nånting..minns inte  :-[

Har pysslat lite med dom..o provade att släppa ut en idag... den flaxade omkring på gården och halkade ner från taket och satt på traktorn o tittade på när gubben meckade.... o så flög den tillbaks till mig  :D

Så himla glad  :D
Tyska modena?
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Dela detta:

* Inloggade just nu

1081 gäster, 1 användare
Peter

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser