Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Varför syns inte nya nålar på medlemskartan?  (läst 2282 gånger)

Gronavagen

• Uppland
    • 1000 sätt att driva en matte till vansinne- en blogg om att (över)leva med en flock hundar
Varför syns inte nya nålar på medlemskartan?
« skrivet: 21 jul-11 kl 22:20 »
Jag var en de första att lägga upp min position och min nål har alltid synts. Idag har jag flyttat och flyttade då nålen, som nu inte syns förutom på min profilsida. Har det blivit fullt?

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
SV: Varför syns inte nya nålar på medlemskartan?
« Svar #1 skrivet: 21 jul-11 kl 22:39 »
Bra att du sade till.
Jag såg att det var maxgräns satt till 250 nålar på kartan. Jag ändrades till max 1000 och vips visas nu 770 nålar på en gång.

Gronavagen

• Uppland
    • 1000 sätt att driva en matte till vansinne- en blogg om att (över)leva med en flock hundar
« Svar #2 skrivet: 21 jul-11 kl 22:50 »
Bra att du sade till.
Jag såg att det var maxgräns satt till 250 nålar på kartan. Jag ändrades till max 1000 och vips visas nu 770 nålar på en gång.

Det var så lite så. Nu ska jag bara komma ihäg att adressändra min prenumation på åter. ;)

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #3 skrivet: 22 jul-11 kl 05:20 »
Det var så lite så. Nu ska jag bara komma ihäg att adressändra min prenumation på åter. ;)

Ja, det är det viktigaste  ;) Skicka mig ett mail eller PM, om två veckor sitter vi här och klistrar adressetiketter.

Ja, det var i sanning ett gytter... hur göra för att individualisera sig där för att synas... bortsett från att flytta till självaste obefolkade fjällvärlden?!  ;D

Ja, det var fantastiskt så tätt det blev. Anmärkningsvärt är att det inte syns några särskilda förtätningar i storstäderna. Zoomar man in ett par hack ser man att det nästan är lika långt mellan Alternativarna där folk annars gärna trängs, som ute i skogen.

Gronavagen

• Uppland
« Svar #4 skrivet: 06 nov-11 kl 08:50 »
Nu är det fullt igen då det finns det 1000 nålar på medlemskartan.

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #5 skrivet: 06 nov-11 kl 09:31 »
Nu är det fullt igen då det finns det 1000 nålar på medlemskartan.

OK, nu har jag ändrat till 2000.

Dela detta:

* Inloggade just nu

379 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Verkar vara en mycket användbar tidning!
/Marcus

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser