Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Alternativ till påskgodis till anstormande påskkärringar?  (läst 1352 gånger)

Fny

  • Inlägg: 272
    • Uppland
    • Handicraft by Agis
Skärtorsdagen är här och snart dyker helt säkert påskkärringarna upp, eftersom vi bor i ett område med rätt mycket barnfamiljer. Är dock inte jättesugen på att gå och köpa godis... Tips på godsaker man kan ge bort som påskkärringarna faktiskt accepterar, men som är lite mer kreativt (och kanske nyttigare?) än lösgodis?

Tant Jansson

  • Inlägg: 249
    • Östergötland
SV: Alternativ till påskgodis till anstormande påskkärringar?
« Svar #1 skrivet: 21 apr-11 kl 08:24 »
Exotisk frukt?  (kommer det några barn hit finns det bara äpple eller banan att välja på  :) )
Tant inte fru, om jag får be. :D

Myrkott

  • Inlägg: 102
    • Östergötland
SV: Alternativ till påskgodis till anstormande påskkärringar?
« Svar #2 skrivet: 21 apr-11 kl 08:57 »
Själv tänker jag satsa på kivifrukt och mjölkchokladbitar. Småpaket russin kanske. Torkade äpplen har jag men dom vill jag ju ha själv... Tycker det verkar finnas en trend mot mer nyttigt innehåll i godispåsar på kalas och liknande.
Blandade höns, ankor och kalkoner. Garvar skinn, kokar fett och sjunger fula visor.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

433 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser