Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  R*I*P Tindra  (läst 1326 gånger)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
R*I*P Tindra
« skrivet: 25 okt-10 kl 12:01 »
 :'( Nu har Tindra min vackra långa iller tjej fått lämna jordelivet .
Efter en tids alvarlig sjukdom blev hon bara sämre trotts insattser av veterinär .
Husse avlivade henne i dag  :'(
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Tant Jansson

• Östergötland
SV: R*I*P Tindra
« Svar #1 skrivet: 25 okt-10 kl 18:59 »
Fy så hemskt!  :'( *kramar om*
Tant inte fru, om jag får be. :D

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #2 skrivet: 25 okt-10 kl 20:33 »
Ja vi saknar henne nåt så hemskt nu  :'( Jag hade haft henne sen liten valp o hennes syster och make saknar henne o letar överallt *gråter*
Jag vill inte vara den som råder över liv o död  :'( :'(
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Katharina K

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 25 okt-10 kl 20:39 »
Sov gott lilla iller och tröstekram till din modiga matte som tog beslutet att inte låta dej lida. :'(

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #4 skrivet: 25 okt-10 kl 20:41 »
Tack jätte mkt det är tungt just nu ...

Katharina K

• Västergötland
« Svar #5 skrivet: 25 okt-10 kl 20:44 »
Förstår, kram, det är jobbigt, man älskar dom ju så.

Neinor

• Since I am dead I can take of my head
    • Västmanland
    • Dissolve
« Svar #6 skrivet: 25 okt-10 kl 21:01 »
ack, våran tindra  :'(
Does this hairspray make me look fat?
www.dissolve.blogg.se

Azoo-Lina

• Jag kan inte allt. Men väldigt mycket ;-)
    • Skåne
    • Fru Laurin
« Svar #7 skrivet: 26 okt-10 kl 18:47 »
Just nu sitter jag med samma värk i själen. Jag har precis fått avliva min gamla Dvärg Pudel Nellie idag. Fy f-n vad det gör ont. Gråter en tår för dig och din illertjej Tindra också :'(
Har en underbar gubbe, 4 omöjliga vovvar, 6 busiga katter, lagom många höns och ankor och ett par hundra tusen bin! Läs mer om oss här http://www.frulaurin.n.nu eller här http://oloflaurin.blogspot.com/

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #8 skrivet: 26 okt-10 kl 19:53 »
Stackare  :-\ Det finns inget värre än när an måste vara bödel för dom man älskar  :'(
Skickar massa tröstkramar åt dej !

Dela detta:

* Inloggade just nu

584 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser