Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  get leksaker  (läst 2461 gånger)

ella04

• Uppland
get leksaker
« skrivet: 26 maj-06 kl 11:48 »
undrar om någon vet om de går att köpa eller om man måste snickra egna leksaker så som olika klätter ställningar + andra roliga lek saker som dom tycker är kul att leka med.

trottoarbonden

Re:get leksaker
« Svar #1 skrivet: 28 maj-06 kl 18:26 »
hej...
Jag har 4 St kabel trummor i olika storlekar.(3 av dom är stora typ 2m i diameter)
Jag fick dom gratis av en el firma,(men jag tror dom kostar Ca400Kr/St i ett pant systen)
Men jag tycker att du ska ta kontakt med en el firma och fråga om du kan få eller köpa 2-3 st i olika storlekar...

Jag har även gjort en mycket stadig grill av en kabel trumma, ;)
lägg om kull trumman och såga ett hål i gaveln så att du får ner en klot grill,(bara "klotet" utan ben)
Jag tog fram motorsågen, men se upp med alla spikar, ::)
sedan måste du lägga ner en spill plåt inuti trumman så att den inte faller ner glödande kål i botten av trumman (så den inte brinner upp).. :'(
Nu kan du grilla utan att vara rädd att djur eller barn välter grillen, :(så har du ett runt bor runt grillen med, mycker bra,,,

Lycka till med allt,,,,,,

Dela detta:

* Inloggade just nu

539 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser