Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bästa kokbok  (läst 1193 gånger)

pålle

• Gäst
Bästa kokbok
« skrivet: 12 aug-10 kl 23:30 »
Hej vet inte om ja läger tråden rätt nu ? vilken kok bok tycker ni är bäst haren som heter stora kok boken som ja behöver för nya så ja undrar om nu har några bra tipps.Mvh

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
SV: Bästa kokbok
« Svar #1 skrivet: 13 aug-10 kl 01:06 »
Halloj Pålle.
Jag har ett helt skåp fullt av kokböcker :)
Jag tycker du ska åka ner till tex ica maxi o kika på deras sortiment .
Dom har billiga o bra kokböcker , du måste hitta en som passar just dej .
Men dom jag använder mest är Ica förlagets rosarutiga och Den stora kokboken .
Bäst är om man hittar nån gammal husmorsbok på loppis  :P
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

pålle

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 13 aug-10 kl 01:25 »
Tack travelerhorses  jovisst skaren passa men det fins ju hur mycke som hällst att välja på den ja har Stora kokboken har ja tyck vare bra den är totalt ut sliten och söder bränd tyvär  men man kanske borde títta efter en lite mordärnare bok bara där av min fråga kan ju finnas bättre böker

Luff

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 13 aug-10 kl 01:47 »
"Vår kok bok" - gärna av en äldre modell. Där finns bra basrecept och det är lätt att följa dom. Kolla på antikvariaten - där finns dom riktigt billigt.
//Luff

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #4 skrivet: 13 aug-10 kl 12:01 »
Håller med om Vår kok bok den är toppen !
Jag har en som är utgiven på 50talet .
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

pålle

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 13 aug-10 kl 12:30 »
"Vår kok bok" - gärna av en äldre modell. Där finns bra basrecept och det är lätt att följa dom. Kolla på antikvariaten - där finns dom riktigt billigt.
Tack Luff den ska ja appså lut kolla

Dela detta:

* Inloggade just nu

716 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser