Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  TVÅLTILLVERKNING - Kurs i Göteborg!  (läst 4183 gånger)

Olea

• Olea Naturtvålar
TVÅLTILLVERKNING - Kurs i Göteborg!
« skrivet: 02 aug-10 kl 12:36 »
LÄR DIG TILLVERKA TVÅL FRÅN GRUNDEN!

Under helgen den 9-10/10 är det kurs i Göteborg. Du får lära dig grunderna i tillverkning av kallrörd tvål, sk naturtvål - Både fast tvål och flytande tvål! Vi arbetar med vegetabilisk olja/fett, gryn/frön, örter mm. Färgar gör vi med naturleror, tvålfärger, choklad, växter mm och doftsätter gör vi med eteriska oljor/doftoljor eller inte alls!

Allt material ingår i kursavgiften och allt som tillverkas delas upp mellan kursdeltagarna och tas med hem! kurshäfte med all information du behöver för att fortsätta tillverka tvål själv ingår också i kursen.

Kursavgift 1450:- för två fullspäckade dagar. 100:- rabatt för anmälan innan den 15/8.
Jag har tio års erfarenhet som tvåltillverkare och är utbildad gymnasielärare med tio års erfarenhet av vuxenpedagogik.

För anmälan/information se www.olea.se eller ring Annika på 070-6621789

Välkommen!

Olea Naturtvålar
www.olea.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

716 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser