Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Marsvin...  (läst 1204 gånger)

Vickie

• Gäst
Marsvin...
« skrivet: 15 maj-06 kl 21:42 »
Hej,,, jag vet inte vad jag ska göra... jag tog hand om 2 marsin för att jag tyckte synd om dom... tänkte att jag skulle ordna ett hem åt dom, men det var omöjligt. Min astma blir värre o värre nu (måste vara pga dom). Jag upptäckte snabbt att det inte var något djur för mig men mitt hjärta blöder för dom... Vet ni nån som vill ha 2 marsvin eller vill ni ha dom? Jag vill inte avliva dom :'(. Jag är desperat!!!!

Sirpusbollen

• odling, raw food och sløjd
    • Hälsingland
Re:Marsvin...
« Svar #1 skrivet: 15 maj-06 kl 21:46 »
Haha, jag har ett marsvinsrecept, smakar som kylling!  ;D
Drömmer om lerigt hobbithus, permakultur, bin, gröna odlingar och egen spirulina. Inspiration och skapa <3
Lev och Spira - Raw food och hälsa

Kerstin Linnea

« Svar #2 skrivet: 17 maj-06 kl 10:23 »
Hej alla jag ville bara säga att något marsvvinsrecept finns det inget bruk för och nu bor marsvinen Ruffs och Tuffs hos mig tills dom lämnar in av ålderdom... :)
Jag måste få tacka för dom små trollen... ;D

Lena A

« Svar #3 skrivet: 17 maj-06 kl 11:01 »
Vad bra Kerstin Linnea att du tog hand om de små marsvinen!  :)

Vickie

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 19 maj-06 kl 07:56 »
Hejsan... Jag vill tacka en gång till för att du hjälpte mig och pojkarna! Du är en räddande ängel!!! ;D Jag hoppas det går bra för er! Hälsa pojkarna och ge dom pussar och kramar från mig! Gud va jag saknar dom :'( Tack!!!!!

Dela detta:

* Inloggade just nu

1071 gäster, 3 användare
Staem, Karlsdotter, javill

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser