Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Marsvin...  (läst 1028 gånger)

Vickie

  • Gäst
Marsvin...
« skrivet: 15 maj-06 kl 21:42 »
Hej,,, jag vet inte vad jag ska göra... jag tog hand om 2 marsin för att jag tyckte synd om dom... tänkte att jag skulle ordna ett hem åt dom, men det var omöjligt. Min astma blir värre o värre nu (måste vara pga dom). Jag upptäckte snabbt att det inte var något djur för mig men mitt hjärta blöder för dom... Vet ni nån som vill ha 2 marsvin eller vill ni ha dom? Jag vill inte avliva dom :'(. Jag är desperat!!!!

Sirpusbollen

  • Inlägg: 858
  • odling, raw food och sløjd
    • Hälsingland
Re:Marsvin...
« Svar #1 skrivet: 15 maj-06 kl 21:46 »
Haha, jag har ett marsvinsrecept, smakar som kylling!  ;D
Drömmer om lerigt hobbithus, permakultur, bin, gröna odlingar och egen spirulina. Inspiration och skapa <3
Lev och Spira - Raw food och hälsa

Kerstin Linnea

  • Inlägg: 571
Re:Marsvin...
« Svar #2 skrivet: 17 maj-06 kl 10:23 »
Hej alla jag ville bara säga att något marsvvinsrecept finns det inget bruk för och nu bor marsvinen Ruffs och Tuffs hos mig tills dom lämnar in av ålderdom... :)
Jag måste få tacka för dom små trollen... ;D

Lena A

  • Inlägg: 1598
Re:Marsvin...
« Svar #3 skrivet: 17 maj-06 kl 11:01 »
Vad bra Kerstin Linnea att du tog hand om de små marsvinen!  :)

Vickie

  • Gäst
Re:Marsvin...
« Svar #4 skrivet: 19 maj-06 kl 07:56 »
Hejsan... Jag vill tacka en gång till för att du hjälpte mig och pojkarna! Du är en räddande ängel!!! ;D Jag hoppas det går bra för er! Hälsa pojkarna och ge dom pussar och kramar från mig! Gud va jag saknar dom :'( Tack!!!!!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

317 gäster, 2 användare (1 dolda)
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Bästa tidningen. Köper ingen annan än denna.
/Christina K

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser