Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Irriterande med text som försvinner  (läst 1268 gånger)

Suresh

• -
Irriterande med text som försvinner
« skrivet: 05 jul-10 kl 16:22 »
Fan vad ledsen jag blir. :(

Jag skrev en lång artikel om varför primitiva jägarkulturer har utrotat in sig själva i utvecklingshistoriska återvändsgränder och så åt www.alternativ.nu upp all texten på grund av det där irriterande programfelet att all text raderas om man försöker spara det när man har loggat ur. :(

I fortsättningen kommer jag skriva den sortens inlägg på bloggen istället om inte det går att rätta till.

Weasel

• Skåne
SV: Irriterande med text som försvinner
« Svar #1 skrivet: 05 jul-10 kl 18:54 »
Vet inte om det är så du menar, men om man hinner bli utloggad medan man skriver så kan man bara trycka back, och sen kopiera texten. Sen loggar man in igen och klistrar in det man skrev innan.
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

ChristinaR

• Västergötland
    • Elins trädgård
« Svar #2 skrivet: 05 jul-10 kl 20:54 »
Eller ändra inloggningstiden så man inte slängs ut i förtid. Man kan ju vara inloggad hela tiden.

Byracka

• -
« Svar #3 skrivet: 05 jul-10 kl 22:59 »
Det är lustigt att läsa dig Anarkosuring, väl bevandrad i flaming och trollning upptäcker du gång på gång internet.
Det enda som äter upp texten är din okunnighet och/eller ignorans om internet.

Det är inte jättesvårt att klicka ctrl+a, ctrl+c innan man postar om man blivit lite långrandig, om man inte från början valt längre inloggning.

Du är som ett staket. Luckorna är lika breda som pinnarna. ;)

Eulalia II

• Södermanland
« Svar #4 skrivet: 07 jul-10 kl 10:35 »
Det är lustigt att läsa dig Anarkosuring, väl bevandrad i flaming och trollning upptäcker du gång på gång internet.
Det enda som äter upp texten är din okunnighet och/eller ignorans om internet.

Det är inte jättesvårt att klicka ctrl+a, ctrl+c innan man postar om man blivit lite långrandig, om man inte från början valt längre inloggning.

Du är som ett staket. Luckorna är lika breda som pinnarna. ;)

hahahahhaaha!  ;D ;D ;D ;D ;D
En intressant spegling, mycket tänkvärt...eller vad säger du Suresh?
Det där med luckorna påminner mig om det halvfyllda vs halvtomma glaset.
Visst handlar det mycket om var man vill lägga tonvikten, på att skapa och möjliggöra processer, eller stoppa dem.

« Senast ändrad: 07 jul-10 kl 10:37 av Eulalia II »
It was but yesterday I thought of myself a fragment quivering without rhythm in the sphere of life. Now I know that I am the sphere, and all life in rhythmic fragments moves within me.
~ Kahlil Gibran~

Beatrice Aurore

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 08 jul-10 kl 23:09 »
Fan vad ledsen jag blir. :(

Jag skrev en lång artikel om varför primitiva jägarkulturer har utrotat in sig själva i utvecklingshistoriska återvändsgränder och så åt www.alternativ.nu upp all texten på grund av det där irriterande programfelet att all text raderas om man försöker spara det när man har loggat ur. :(

I fortsättningen kommer jag skriva den sortens inlägg på bloggen istället om inte det går att rätta till.

Men jösses karl, vad du ynkar dig och inte tål litet motgångar ::)! Du måste verkligen försöka göra något åt de där kunskapsluckorna, du hamnar ohjälpligt på efterkälken. Luckorna förefaller bredare än pinnarna i staketet, om pinnarna representerar förmågan att delta i en diskussion i en bejakande anda.
« Senast ändrad: 09 jul-10 kl 06:07 av Beatrice Aurore »

Dela detta:

* Inloggade just nu

479 gäster, 2 användare (1 dolda)
Hantverkaren

* Forum

* Om tidningen Åter

- Dessa välarbetade tidningar ger stor inspiration till att klara sig själv.!
/Inspiration

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser