Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  tänder till slåtterbalk  (läst 7080 gånger)

morellen

• Västergötland
tänder till slåtterbalk
« skrivet: 24 jun-10 kl 21:51 »
var kan man köpa nya tänder till slåtterbalken (tive) i trakten av Göteborg eller Borås? Är det möjligt att få tag i nya innan helgen är slut?

Existens?

• Gäst
SV: tänder till slåtterbalk
« Svar #1 skrivet: 25 jun-10 kl 14:58 »
Menar du knivblad? De finns ju på lantmännen bl.a..och att få såna nu över helgen blir nog svårt.
Är det en Tive SVA  ?
Om det är kniv du är ute efter så har jag en liggande, 190 cm lång, 35 mm kula. Hyfsade knivblad.
Jag skulle kunna möta dig i Ulricehamn i morgon lördag om du är intresserad..idag har jag smuttat på ölen redan :)

morellen

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 25 jun-10 kl 22:44 »
Menar du knivblad? De finns ju på lantmännen bl.a..och att få såna nu över helgen blir nog svårt.
Är det en Tive SVA  ?
Om det är kniv du är ute efter så har jag en liggande, 190 cm lång, 35 mm kula. Hyfsade knivblad.
Jag skulle kunna möta dig i Ulricehamn i morgon lördag om du är intresserad..idag har jag smuttat på ölen redan :)

Knivblad heter det ja... det stod lite still där.
Nu har det akuta läget löst sig med mkt meckande från sambon så det är inte panik längre men tack iaf!

Defender

« Svar #3 skrivet: 30 jun-10 kl 14:28 »
Tror jag har några knivar liggandes också om det behövs, bor 1mil norr om borås om du behöver.

larsjarnstedt

• Västergötland
« Svar #4 skrivet: 06 jul-10 kl 09:19 »
Jag söker Existens?. Du skrev att du har ett sågblad till enTive Sva. Kan man få köpa det?
Lasse 0739189422 larsjarnstedt@spray.se

Existens?

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 06 jul-10 kl 11:58 »
Du har sms på det nummer du lämnade.

Dela detta:

* Inloggade just nu

572 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Dessa välarbetade tidningar ger stor inspiration till att klara sig själv.!
/Inspiration

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser