Björkfärgad Dvärgkochin

Startat av Rooster, 18 Mar-10 kl 17:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Rooster

Har lyckats kläcka fram en björkfärgad kochintupp och en "golden birchen" kochinhöna ur ägg från södern..är det nån annan som har dessa färger?
ÅKERHULTS RASHÖNS - Vi håller på med uppfödning av fasaner och rashöns. Har mer än 25 olika raser i ett flertal färger. Vill du köpa avelsägg? Besök vår Hemsida:
http://honsraser.se

Minnas

Hej
Jag har Björk eller som dom nu heter svart silverbröstad ibland faller det ut djur som har brunt i stället för silver.  :)

gernsö

jag har en enda björkfärgad höna, dv cochin då alltså, och har letat efter flera men verkar svåra att hitta....
Kör hårt, livet är så jävla kort.
Här finns många djur men avel på sussex stor vit col, dv cochin,  korsningsgäss, myskankor i udda färger och sumatra.
Har ko, häst, hund,får, katt och sambo...

oskar98

jag fick fram 3 stycken av dina ägg gernsö.
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

gernsö

Kör hårt, livet är så jävla kort.
Här finns många djur men avel på sussex stor vit col, dv cochin,  korsningsgäss, myskankor i udda färger och sumatra.
Har ko, häst, hund,får, katt och sambo...

linslus

Citat från: Rooster skrivet 18 Mar-10 kl 17:36
Har lyckats kläcka fram en björkfärgad kochintupp och en "golden birchen" kochinhöna ur ägg från södern..är det nån annan som har dessa färger?

Jag har 2 hönsvänner som har denna färg. (Förutom dig då Carina)   ;)

oskar98

Citat från: gernsö skrivet 22 Mar-10 kl 16:36
men vart tog de vägen?
2 fick jag avliva och en fick du väll ??
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

Rooster

Ok..några fler som har..är intresserad av att köpa avelsägg..någon som kan skicka?
ÅKERHULTS RASHÖNS - Vi håller på med uppfödning av fasaner och rashöns. Har mer än 25 olika raser i ett flertal färger. Vill du köpa avelsägg? Besök vår Hemsida:
http://honsraser.se

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

402 Gäster, 1 användare
Anders Flix