Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kan man "avmarkera" oläst ?  (läst 4069 gånger)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
Kan man "avmarkera" oläst ?
« skrivet: 13 mar-10 kl 22:27 »
jag har för länge sedan skrivit i nån tråpd jag inte vill följa längre .
finns det nå¨t sätt att få bort dom trådarna från oläst listan permanent?
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
SV: Kan man "avmarkera" oläst ?
« Svar #1 skrivet: 13 mar-10 kl 22:30 »
Det vill jag också veta... så den här tråden får gärna visa sig i den listan ett tag framöver tills jag har fått svar. Sen vill jag ta bort den =D
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #2 skrivet: 14 mar-10 kl 13:24 »
Under din profil kan man välja "underrättelser" och där få en lista på alla trådar man bevakar och kan avanmäla de prenumerationer som uppkommit automatiskt av att man svarat i ett ämne.

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
« Svar #3 skrivet: 14 mar-10 kl 16:53 »
Under din profil kan man välja "underrättelser" och där få en lista på alla trådar man bevakar och kan avanmäla de prenumerationer som uppkommit automatiskt av att man svarat i ett ämne.

Nämen där hittar jag ingen lista på alla trådar jag har skrivit i... bara andra inställningar?!
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

ChristinaR

• Västergötland
    • Elins trädgård
« Svar #4 skrivet: 14 mar-10 kl 16:59 »
Nämen där hittar jag ingen lista på alla trådar jag har skrivit i... bara andra inställningar?!

Ja, det verkar bara handla om att få eller inte få mejlunderrättelser.

Vill också kunna ta bort ointressanta trådar från oläst-listan!

torbjorn

• Medlemsadmin
    • Medelpad
« Svar #5 skrivet: 14 mar-10 kl 21:55 »

Jodå, det finns ju ett ställe "Ändra i profil" => "Underrättelser och E-post". Men även om man inte har ställt in att få underrättelse för något ämne där så dyker alla trådar man någonsin har skrivit i ändå upp under "Oläst" => "Visa nya svar på dina inlägg".

yggdrasil

• Småland
« Svar #6 skrivet: 15 mar-10 kl 07:11 »
ah menar ni att ni inte vill ha noticer ifrån" ointressanta" delar av forumet?

Profil --> Ändra profil --> Ignorera tavlor

Här kan du ange att ignorera vissa tavlor på forumet. När du ignorerar en tavla, så kommer indikatorn för olästa inlägg inte att synas på forumindex. Nya inlägg kommer inte att dyka upp vid sökning på "Olästa inlägg" (sökningen kommer inte att leta i de tavlorna). Dock kommer ignorerade tavlor fortfarande att synas på forumindex, och när du går in i dem kommer det som vanligt att synas vilka ämnen som har olästa inlägg. När du använder länken "Olästa svar", kommer nya inlägg på ignorerade tavlor fortfarande att synas.

kan ha missuppfattat er ignorera mig bara isåfall :D

"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Yoda

ieenilorac

• www.sonnarpsnaturbruk.n.nu
    • Skåne
    • Sonnarps naturbruk
« Svar #7 skrivet: 15 mar-10 kl 07:59 »
Jag som gillar att börja min alternativsession med att tömma olästa svar, skulle gärna vilja att man kunde plocka bort enskilda trådar från att hamna på den listan. Det är inte intressant att ignorera en hel tavla för mig, tyvärr är det så att intressant och ointressant blandas hej vilt på alla olika tavlor, och trådar som började som ganska intressanta, som jag gjort inlägg i, har utvecklats till att bli helt ointressanta.

Men antagligen är det bara att bita i det sura äpplet och stå ut. Samt att i framtiden vara mer restriktiv med att svara i trådar som riskerar att utvecklas till att bli skräp.
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #8 skrivet: 01 jan-11 kl 22:38 »
Detta funkar fortfarande inte :
Om jag skrivit i en tråd som jag sen inte vill fortsätta att följa , HUR får jag bort den från " Mina olästa" ? Så jag slipper följa den nåt mera ?
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

pålle

• Gäst
« Svar #9 skrivet: 01 jan-11 kl 22:46 »
Gå in på konto inställning och där står det ignorera tavlor
så är det ju bara att kryssa där eller fast det går nog inte bara en tråd.

torbjorn

• Medlemsadmin
    • Medelpad
« Svar #10 skrivet: 01 jan-11 kl 22:48 »
Gå in på konto inställning och där står det ignorera tavlor
så är det ju bara att kryssa där eller?
Men det gäller ju bara hela tavlor, inte enstaka trådar som det nu är frågan om.

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #11 skrivet: 01 jan-11 kl 23:26 »
Ja precis jag vill ju inte ignorera hela tavlan bara avmarkera så att säja en tråd som jag nångång för flera år sen skrev i lixom .

pålle

• Gäst
« Svar #12 skrivet: 01 jan-11 kl 23:41 »
Men det gäller ju bara hela tavlor, inte enstaka trådar som det nu är frågan om.
det är ju det ja säger också .

Luff

• Västergötland
« Svar #13 skrivet: 02 jan-11 kl 00:28 »
Detta har jag frågat om otaliga gånger och det händer inget. På andra forum heter det Avsluta prenumeration på tråd. Jag får upp trådar som jag inte velat läsa på flera år.
Jag vill ha en aktuell lista över mina egna inläggstrådar, inte en lista över någon tråd jag skrev jajamen i för åratal sedan.
//Luff

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #14 skrivet: 02 jan-11 kl 10:41 »
Förhoppningsvis får vi till en ny funktion för detta i morgon när vi ska göra en uppdatering av forumet. Det blir en "bokmärkes"-funktion som jag tror blir utmärkt.

Luff

• Västergötland
« Svar #15 skrivet: 02 jan-11 kl 15:04 »
Suveränt. Vi väntar med spänning.
//Luff

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #16 skrivet: 08 aug-11 kl 07:09 »
Nån som orkar lära mig hur det blev, och hur man gör?
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Luff

• Västergötland
« Svar #17 skrivet: 14 aug-11 kl 22:21 »
Jag har inte märkt något. Men jag vill gärna ha en sådan funktion fortfarande.
//Luff

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #18 skrivet: 15 aug-11 kl 08:03 »
Jag har inte märkt något. Men jag vill gärna ha en sådan funktion fortfarande.

Menar du bokmärkesfunktionen så är den ju i full gång. Klicka bara på "Lägg till bokmärke". Listan med märkta trådar hittar du sedan under knappen Oläst -> Mina bokmärken

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #19 skrivet: 15 aug-11 kl 12:25 »
Vi väntar fortfarande på funktionen som gör det möjligt att avmarkera sej från trådar man skrivit i nångång men inte längre vill följa .

Dela detta:

* Inloggade just nu

420 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser