Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  hur gör man annat typsnitt?  (läst 715 gånger)

Matglada Tänkaren

  • Inlägg: 138
    • Dalarna
hur gör man annat typsnitt?
« skrivet: 31 dec-09 kl 02:52 »
På brödtråden står det siffror runt ordet "italienare" se nedan. Men när jag la in det här för att fråga försvann dom ???? Kan någon snäll själ kolla hur det ser ut på tråden?


                                                                                                                                                                    SV: Vilka Hedh-bröd har ni testat?                                                      « Svar #45 skrivet: 22 dec-09 kl 23:17 »                                                                                                                                             Till julen har jag bakat:

Italienare
 med olika mjölblandningar jag hittat på själv. Bl a fullkornsdinkelmjöl i poolishen.
I en annan variant to
« Senast ändrad: 31 dec-09 kl 03:00 av Matglada Tänkaren »
"There is enough for everybodys need but not for everybodys greed."
M. Gandhi


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

373 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser