Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kromski  (läst 1249 gånger)

Zhunee

• Skåne
Kromski
« skrivet: 15 dec-09 kl 09:43 »
Jag går i spinnrocksköpartankar och såg att Spinspiration börjat sälja Kromski-rockar till bra priser. Funderar på Prelude, det är den som ligger i min prisklass. Problemet är det, att jag inte har möjlighet att testa någon. Har i princip bara spunnit på Ashford traditional. Är det någon som har erfarenhet av Kromski och kan rekommendera dem till mig?

sommarin

• ull är härligt
    • Skåne
    • Den Gamla Skolan
SV: Kromski
« Svar #1 skrivet: 15 dec-09 kl 12:30 »
Hej
Även jag säljer Kromskis spinnrockar www.dengamlaskolan.se . Nu vet jag inte vart du bor men har du möjlighet att ta dig till Bonderups skola 412, 247 94 Dalby, Skåne. Så har jag just det "try before you buy". Hoppas det kan vara något.

mvh Inger Sommarin
IS

husoyrueca

« Svar #2 skrivet: 15 dec-09 kl 22:04 »
Hej

Jag har köpt en Sonata från Spinspiration. Jag funderade först på en Symphony eller Prelude, för jag var sugen på en "gammal look", men maken övertalade mig att ta Sonata för att kunna ta med den på semestern. Jag är supernöjd!
Jag har inte testkört någon annan Kromski, men efter att ha läst på en massa om olika tillverkare tycker jag att de ge bra produkter för ett toppenpris.
Jag har inte spunnit på jättemånga olika spinnrockar, men personligen tror jag att man kan köra in sig på de flesta rockar. Om du bor i Sthlm-trakten har du ju möjlighet att testa Spinspirations utbud.

Zhunee

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 16 dec-09 kl 08:51 »
Oh, sommarin, jag bor i Lund så det är ju faktiskt inga svårigheter alls! Så bra! :) Men det får bli nästa år tror jag. :P

sommarin

• ull är härligt
    • Skåne
    • Den Gamla Skolan
« Svar #4 skrivet: 16 dec-09 kl 11:37 »
Välkommen
önskar jag o GOD JUL o GOTT NYTT ÅR

kisse "spinner på sitt vis"
IS

Dela detta:

* Inloggade just nu

624 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser