Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Målning med pigmentfärg utföres på möbler  (läst 2540 gånger)

Vind

• Gäst
Målning med pigmentfärg utföres på möbler
« skrivet: 25 okt-09 kl 01:05 »
Hej :D

Vill du fräscha upp dina möbler, så utför jag målning med texter osv vissa mönster och motiv, marmorering, på bord, skåp, byråar,stolar mm. En fördel är om du slipar själv innan. Jag använder pigment och klarlack. Du kan ha egna önskemål, eller så föreslår jag ev text elr motiv. Bilder kan skickas med om du emailar mej. För här lyckades jag inte lägga in dem!?! HUR GÖR MAN för lägga in bilder härinne???
Hielp.... önskas, så jag kan visa några som jag har gjort.

Vill du ha hjälp med att få något målat med personligt motiv...
Hör av dej! Maila: livslinjen@gmail.com

Mvh Vind
« Senast ändrad: 25 okt-09 kl 01:13 av Vind »

Sjaunja

• -
SV: Målning med pigmentfärg utföres på möbler
« Svar #1 skrivet: 25 okt-09 kl 17:34 »
Hej! När du skrev inlägget så fanns det nere till vänster "Fler alternativ". Tryck där så kan du bläddra bland filer och bifoga bild. Ett tips är att lägga in detta under "Annonser, jobb och tjänster". Jag har också skrivit ett inlägg där, där jag ådrar å marmorerar :).   Var har du lärt dig? Lycka till!

Vind

• Gäst
SV: Målning med pigmentfärg utföres på möbler
« Svar #2 skrivet: 09 okt-11 kl 12:00 »
Hej Sjaunja

Jag har nog aldrig lärt mej :-) Är mestadels en experimentell mänska, testar, lär mej materialen, leker, och provar.
Ok, just nu har allt legat i lite träda ett par år. Gått en dagskurs för massor av år sen i marmoreringsteknik, sen har jag bara lekt med färgerna
för att lära själv. Så kan det gå till också, inte alltid man behöver diplomera sej eller hur?
Nyfikenhet ör en aldrig sinande ström av lärdom :-)
Tack för tipset om annons!

Får testas när/om det blir aktuellt med gå ut mera med det jag gör.

Mvh Eva

Dela detta:

* Inloggade just nu

678 gäster, 2 användare (1 dolda)
Bokohammare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superinspirerande! Nu är jag prenumerant!
/ Pia T

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser