Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Beställa broderigarn på nätet (dmc)?  (läst 3235 gånger)

Gille

• -
Beställa broderigarn på nätet (dmc)?
« skrivet: 18 okt-09 kl 22:03 »
Finns det någon bra näthandel? Försökt hitta men finner inget bra. Bäst vore en där man kan skriva in färgnumret som man har i beskrivningen.
Kaninuppfödare och pelargontant.

bondelinda

• Stöd globalt - handla lokalt
    • Västergötland
    • Svingsåsen
SV: Beställa broderigarn på nätet (dmc)?
« Svar #1 skrivet: 23 dec-09 kl 12:35 »
Jag säljer lite dmc-garn men har långt ifrån alla färger... vilka nummer behöver du?
Litet småskaligt jordbruk med brukshästar. Gårdsbutik öppen ons 15-18 lör 10-15. Kaninkött, honung, bär, ägg, potatis, mensskydd, ekologiska garner samt miljövänliga och naturliga hud- och hårvårdsprodukter från Eilas och tvättnötter från tvåleriet. www.svingsasen.se

Lenaaxel

• För mycket av det goda kan vara underbart!
    • Västergötland
« Svar #2 skrivet: 25 dec-09 kl 20:18 »
Jag har gott om DMC moulinegarn som jag inte har nån användning för. Du kan få det gratis om du skickar mig en påse med porto på. PM:a vilka du vill ha! Gott Nytt ÅR! :D

Gustafsson

• Östergötland
« Svar #3 skrivet: 07 jan-10 kl 21:51 »
Jag säljer lite dmc-garn men har långt ifrån alla färger... vilka nummer behöver du?

swelogent har det mesta i hantverksväg

bondelinda

• Västergötland
    • Svingsåsen
« Svar #4 skrivet: 15 jan-10 kl 17:29 »
Har färgerna 352, 353, 414, 415, 762, 815, 817, 3799
Litet småskaligt jordbruk med brukshästar. Gårdsbutik öppen ons 15-18 lör 10-15. Kaninkött, honung, bär, ägg, potatis, mensskydd, ekologiska garner samt miljövänliga och naturliga hud- och hårvårdsprodukter från Eilas och tvättnötter från tvåleriet. www.svingsasen.se

bondelinda

• Västergötland
    • Svingsåsen
« Svar #5 skrivet: 18 jan-10 kl 11:30 »

Dela detta:

* Inloggade just nu

613 gäster, 2 användare
sweeper, wazi

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser