Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  textilpyssel i stockholm!  (läst 1762 gånger)

chikabi

• Gäst
textilpyssel i stockholm!
« skrivet: 21 feb-06 kl 21:27 »
hejsan svejsan

jag är en tjej som tycker om att hantverka med olika saker. t.ex. sticka, virka, sy och annat textilpyssel. är precis nyinflyttad till stockholm och det finns säkert flera här som pysslar! kanske att vi kan pyssla tillsammans, ungefär som en syjunta. hi hi. ha roligt, hantverka och dricka te kanske! lära sig nya saker av varandra och testa nya saker.

skriv om du tycker det låter kul!
min mail är: idasofi@hotmail.com om du vill skriva dit eller också här i forumet.

kram kram! :)
//ida

stoia

• Södermanland
SV: textilpyssel i stockholm!
« Svar #1 skrivet: 11 jan-10 kl 15:26 »
hej !
Såg att det var en gammal tråd, men jag bor på Ingarö utanför stockholm och skulle gärna hitta några syjunta- kompisar

vänligen Anne-Marie
bor på Ingarö -Värmdö med Höns och gäss, man och 2 barn, tycker det är vackert med ägg i flera färger, när äggkartongen ser ut som en färgpalett . Har även odling som intresse, har en inhängnad del av trädgården, drygt 2 meter högt staket gör den rådjurssäker :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

723 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser